תמונה של למה העסק שלך צריך אפליקציה?

כבעל עסק בוודאי שמעת לא אחת את המונח "אתה חייב את זה". אתה חייב נוכחות ברשת, אתה חייב אתר לעסק שלך, אתה חייב עמוד עסקי בפייסבוק, אתה חייב פרופיל בלינקדאין, ואתה בוודאי ובוודאי חייב אפליקציה לעסק שלך. על מנת לעשות סדר בדברים נסכים על מספר הנחות יסוד:

אלא אם כן מדובר במכולת שכונתית אתה חייב נוכחות ברשת.

נוכחות ברשת מיועדת לעסקים פרונטאליים ודיגיטליים כאחד.

נוכחות בפורטלים של מותגים נועדה לחזק את המותג ותטביע את העסק שלך בין עשרות עסקים שיוצגו בצורה זהה.

אפשר לעשות את זה לבד, אולם זה תלוי בזמן שלך, בידע וביכולות הטכניות.

עבודה מול אנשי מקצוע בתחום הפיתוח והקידום ברשת יכולה להעניק ערך מוסף יוצא דופן והמריא את העסק שלך לגבהים חדשים אולם גם יכולה להוות בזבוז כסף מוחלט. תבחר נכון.

המילה האחרונה בתחום הטכנולוגיה והקידום העסקי ברשת משתנה מעת לעת. לא מדובר במרמה ולא בבזבוז כסף, אלא פשוט בהיכרות עם עולם דינמי שעושה ימים כלילות בפיתוח כלים חדשים לטובת הלקוחות ולטובת הצרכנים גם יחד.

נקודות ההנחה המדויקות הללו מביאות אותנו לגישה המקצועית כי כל עסק חייב אתר הזוכה לקידום מסוים ברשת וכל עסק חייב אפליקציה שתסייע בעדו לשמור על קשר עם לקוחות, לעדכן אותם במבצעים והטבות, לאפשר הזמנות של מוצרים ושירותים ולהפגין נוכחות ומיתוג חזק בכל עת.

מהי אפליקציה?

בניגוד לאתר אינטרנט אליו הלקוח צריך להיכנס על מנת להתעדכן, האפליקציה מצויה בכף ידו בכל עת. הלוגו שלכם ייחשף בפני הלקוח עשרות פעמים ביום והקשר עמו יהפוך לקשר אישי, על בסיס יכולת לעקוב אחר כניסותיו לאפליקציה, המעבר בין המרכיבים השונים בה והיכולת לעורר בו פעולות יישומיות.

אפליקציה היא למעשה קוד לינארי הכולל קבצים גרפיים, תכני וידאו, שמע ואחרים, שנועדו יחד לשרת צורך של הלקוח באופן שמקדם את העסק. בפיתוח נכון האפליקציה יוצרת כלי שיווקי ראשון מסוגו, המספק חוויית משתמש איכותית ומייצר לקוחות חוזרים ונאמנים לאורך זמן.

אפל או אנדרואיד?

שאלת השאלות בפיתוח אפליקציות היא האם לפתח עבור טכנולוגיית אפל המגבילה את השימוש למכשירי אייפון ואייפד בלבד, או לטכנולוגיית אנדרואיד החולשת על מרבית שוק המכשירים הסלולאריים בישראל. התשובה לשאלה היא בראש ובראשונה הרחבה של האפשרויות ופיתוח לכלל המשתמשים, מה שאומר פיתוח כפול לשתי הטכנולוגיות גם יחד. במידה וישנה בעיה כלכלית או אחרת בפיתוח כפול ובשל אילוצים תאלצו לבחור חשוב לתת את הדעת על מטרות האפליקציה וקהל היעד שלה.

אפליקציה חינמית הפונה להמונים מומלץ לפתח תחת טכנולוגיית אנדרואיד הכוללת משתמשים בהיקף רחב יותר, ואילו אפליקציית בוטיק המיועדת להורדה בתשלום מוטב להותיר בטכנולוגיה של חברת אפל, המחמירה בדרישות האיכות שלה מחד גיסא, ומשתמשיה ידועים בנטייתם לרכישת אפליקציות בתשלום מאידך גיסא.

חברתנו תשמח ללוות אותך בייעוץ, הכוונה, פיתוח ושיווק של אפליקציה מתקדמת ומותאמת אישית שתמצב גבוה גם את העסק שלך.