תמונה של חמש סיבות למה בעלי עסק צריכים אפליקציות

בשנים האחרונות הפך מרחב הדיגיטל למרחב המדיה הנפוץ והחזק ביותר בשוק. המכשירים הניידים הפכו למדיום העיקרי דרכו אנו רוכשים ידע ומתעדכנים בחדשות, צורכים בידור ואפילו עורכים קניות. כל אלו הופכים את תחום הדיגיטל לכר פורה להזדמנויות שיווקיות ופרסומיות שישמרו על העסק שלך רלוונטי בעולם מתקדם ודינאמי. כ-60% מאוכלוסיית העולם משתמשים במדיום זה מדי יום ובמספרים די זהים, המשתמשים הישראלים משתמשים במדיום זה ככלי עיקרי לצריכת תוכן ולקניות. לכן, בעידן הדיגיטלי בו נתונים טסים על אוטוסטרדת המידע ללא הרף והצרכנים רוצים את כל מה שמציע העולם על כל השפע הזמין בו במרחק לחיצה אחת בנוחות ביתם, לשווק ולספק שירותים ללא מדיום דיגיטלי משול ליציאה למרוץ מכוניות ספורט מצוידים בסוס ועגלה.

לשם מה לי לפתח אפליקציה לעסק?

עקב הדרישה ההולכת וגוברת בקרב צרכנים ליהנות מכל השירותים הזמינים כיום בנוחות של אפליקציות המובייל, פיתוח אפליקציה לעסק מבטיחה לך יתרונות רבים:

1.זמינות מרבית

לעמוד במקום טוב בעולם העסקים, משמעו לזחול באיטיות אחורה. כדי להבטיח את הצלחתך, יש לחשוב תמיד איך לקחת צעד אחד קדימה. לכן, בעוד שמתחריך עשויים להשתמש במדיה מודפסת במטרה לשווק את מוצריהם, או במקרה הטוב יהיו זמינים ללקוחותיהם בפייסבוק או בחנות אינטרנטית, אותך תייחד אפליקציה ייעודית המבטיחה את הזמינות האופטימלית.

2.נאמנות גבוהה

הזמינות מבטיחה כי הלקוח ייחשף למותג שלך בכל פעם שידפדף בין אפליקציות ותכנים וכך יתחיל לזהות את המותג שלך עם עולם התוכן האישי שלו. השילוב של הזמינות, נוחות השימוש והיותך חלק מעולם התוכן האישי שלו, יבטיחו כי ישמור אמונים למותג.

3.רב-שימושיות

היתרון העצום של האפליקציה הוא בהיותה רב-שימושית. ניתן להציע בה קופונים, לעדכן על מבצעים, להציע ללקוח לחייג ישירות לעסק, לבצע רכישות מקוונות ולשתף עם חבריו כיצד הוא נהנה מהשירות.

4.קשר הדדי קבוע

בפנייתך לבעלי מקצוע מומחים לפיתוח אפליקציה עבורך, יש לך קשר ישיר עם הלקוחות הפוטנציאליים שלך כל הזמן, גם כאשר הם בביתם. דרך אפליקציות מובייל, נוכל לעדכן אותם באופן שוטף על שירותים ומוצרים שונים. הצרכנים, מצידם, יוכלו לקבל מידע נוסף ואף לבצע רכישות מבלי לצאת מהבית.

5.אמינות ומקצועיות

הצרכנים של המאה ה-21 ובעיקר בני דור Y וילידי המילניום החדש, רוצים להרגיש שהיצרנים והמשווקים של מוצרי הצריכה שלהם מבינים את רחשי לבם ומדברים בשפתם. אחרי הכל, הם אינם רוכשים רק מוצר או שירות אלא תדמית וערכים עמם הם מזדהים. לכן, פיתוח אפליקציה ייעודית לחברתך פונה היישר לסנטימנט זה של קהל הלקוחות הצעירים שברצונך למשוך. כך העסק שלך מספק מדיום עכשווי ועדכני ולא פחות חשוב מכך, משדר רצינות ומקצועיות של בית עסק המקפיד להתעדכן במגמות החדשניות בעולם העסקים והצרכנות ולשמור על קשר עם לקוחותיו באופנים שמתאימים ומועדפים עליהם על ידי השקעה במדיום נוסף ועוצמתי.