כיום הדבר ברור לכולם – האמצעים הדיגיטליים מאפשרים לעסקים מכל הגדלים לשמור על קשר הדוק עם לקוחותיהם, לעדכן אותם אודות שירותים ומוצרים, להרחיב משמעותית את הקהלים שלהם ולהזניק את נפח המכירות שלהם למחוזות חדשים. כדי להגיע ליותר לקוחות מאי פעם ולאפשר למותג שלך ללוות אותם לכל מקום במכשירים הניידים, אפליקציה לעסק היא פתרון חדשני ויעיל שהולך ונעשה פופולרי.

רבים נוטים להאמין כי פיתוח אפליקציה הוא תהליך יקר ומסובך ומתאים לעסקים בקנה מידה גדול. עם זאת, כיום מאי פעם הפתרון פשוט, יעיל ומשתלם ומאפשר לך לתת לעסק שלך דחיפה משמעותית עם אמצעי תקשורת חדש עם ערך מוסף גדול.

תדמית חדשנית לעסק שלך

לא רק בעלי עסקים מאמינים כי אפליקציות זמינות רק לעסקים גדולים ויציבים, גם קהלי היעד שלך מאמינים בכך. משמעות הדבר היא שפיתוח אפליקציה לעסק שלך תיצור תדמית של עסק בעל משאבים והיקפי פעילות נרחבים ויציב אותך ברשימת העסקים המובילים חדשנות.

קהלי יעד חדשים

אפליקציות פופולריות בקרב הדור הצעיר. במובן הזה, פיתוח אפליקציה לעסק תאפשר לך לפנות לקהלים צעירים יותר ולקדם את המותג שלך באמצעים דיגיטליים חדשניים ונגישים שמיישרים קו עם הציפיות שלהם.

שיפור שיעור יחס ההמרה שלך

מחקרי שיווק רבים מראים כי תכנים הנמסרים באפליקציות ייעודיות מניעים לפעולה הרבה יותר ממסרים בדוא"ל או ברשתות החברתיות. הודעות פוש המציעות מבצעים אטרקטיביים, ממליצות על מוצרים חדשים ומזמינות לקבל מידע נוסף על מגוון שירותים, מגיעות ישירות אל מרכז הפעילות היום-יומית של קהלי היעד שלך דרך המכשירים הניידים שלהם וממירים אותם ממשתמשים ללקוחות בהיקף חסר תקדים.

יתרון תחרותי משמעותי

הנוכחות הזו באפליקציה מאפשרת לך להישאר צעד אחד לפני המתחרים שלך. במציאות בה 80% מהעסקים מקימים פלטפורמות דיגיטליות, סביר להניח שרוב המתחרים שלך כבר משווקים בדיגיטל. פיתוח אפליקציות לעסקים, לעומת זאת, רק מתחיל לתפוס תאוצה ומאפשר לך לקחת חלק בחדשנות לפני כולם.

חוויית משתמש גבוהה

מעל 80% מהרכישות אונליין נעשות דרך הטלפון הנייד. כדי לשפר את חוויית הקניה ולהעלות את נפחי המכירות שלך, השלב הבא באבולוציה של הקנייה ברשת היא פיתוח אפליקציית מכירות ידידותית למשתמש שתאפשר ללקוחות שלך לרכוש מוצרים ושירותים בקליק.

אין גבול לאפשרויות

האפליקציה שלך יכולה לכלול צ'אט חי שתאפשר ללקוחות שלך לקבל מענה ותמיכה בכל עת וליהנות משירות ברמה הגבוהה ביותר. ניתן להגדיר בה תפריט משלוחים למסעדה שלך שתוכל להמשיך לספק שירות גם בימי הקורונה. זהו כלי אדיר לשליחת מסרים שיווקיים ולשיפור תהליכי המכירה שלך וזוהי כנראה הסיבה שיותר ויותר עסקים נוהרים על מפתחי האפליקציות כדי להתקדם לשלב הבא. זוהי ההזדמנות שלך לעשות צעד משמעותי ולהוביל חדשנות בעסק שלך בכל ההיבטים.