תמונה-של-אפליקציה-כבר-יש-לכם-עכשיו-מה-עם-אתר-

שיווק האפליקציה שלכם יכול להיות מורכב, אבל יצירת אתר מדהים היא מקום נפלא לשיווק האפליקציה שלכם, כמו גם להגברת המודעות לתדמית ולמותג שלכם. לפני שתשקלו לפתוח בקמפיין פרסום בתשלום, כדאי להתחיל באחת הצורות הפשוטות ביותר לשיווק אפליקציות – באתר אינטרנטי! בניית אתר יכולה לתרום רבות להרחבת המודעות לאפליקציה שלכם מחוץ ל-App Store.

מה אתם באמת צריכים?

אחרי שפיתחתם את האפליקציה, בטוח חלפה בראשכם המחשבה, ״האם אני באמת צריך אתר לאפליקציה שלי?״. מומחים טוענים שכל אפליקציה יכולה להרוויח מאתר אינטרנטי. למרות האופטימיזציה שיכולה להקפיץ את האפליקציה ב-App Store, עולם החיפוש באינטרנט הוא תחום שונה לחלוטין, ואתם רוצים להיות גלויים גם שם.

יש שלושה סוגים של מופעים באינטרנט שיכולים לשווק ולפרסם את האפליקציה שלכם:

דף נחיתה

אתר אינטרנט

אתר + בלוג

 

לא משנה באיזה סוג תבחרו, הקפידו להשתמש בדומיין מותאם אישית כדי לשמור על עקביות המיתוג שלכם.
נסביר מעט על כל אחת מהאפשרויות:

דף נחיתה

אם יש לכם רק אפליקציה אחת ואתם לא זקוקים לבלוג, דף נחיתה עשוי להיות פתרון טוב. כל שנדרש זה דף אינטרנטי אחד שמתאר בקצרה את מה שהאפליקציה שלכם עושה ומספק לגולשים קישור להורדת האפליקציה.

יש ברשת פונקציות שמארחות אתרים אחרים, שיכולות לארח גם את דף הנחיתה שלכם, ולספק לכם כלים ותבניות שיאפשרו לכם ליצור בקלות דף נחיתה במראה מושלם. 

זכרו שאתם יכולים להוסיף מאוחר יותר תכונות נוספות לאתר שלכם, מעבר לאפשרויות הבסיסיות שמציע האתר המארח. בדרך כלל קל יותר להוסיף תכונות ואז להסירן. אז כשיש לכם ספק, דף נחיתה פשוט הוא מקום מצוין להתחיל בו. במקרה הצורך, תוכלו תמיד לפתח את דף הנחיתה וליצור אתר רגיל.

אתר אינטרנט

אם אתם רוצים ליצור מקום מקוון שהוא יותר מדף נחיתה, אז יצירת אתר היא אפשרות מצוינת. תוכלו לבנות את האתר בעצמכם בעזרת הכלים המקוונים שמספקים לכם תוכנות אינטרנטיות, כמו למשל WordPress, או להפקיד את המשימה בידיה הנאמנות של חברה לקידום אתרים, שתוכל לבנות לכם אתר מקצועי שיקדם את האפליקציה שלכם במנועי החיפוש.
ממליצים לכם לבדוק את אברהם בדוש בכתובת: https://www.avraham.marketing/

אתר + בלוג

בלוג, כחלק מהאתר שלכם, עשוי להיות אפשרות טובה, תלוי בסוג האפליקציה שלכם. אם אתם מתכננים ליצור ללא הרף תכנים איכותיים (באופן עצמאי או באמצעות אנשי המקצוע), שמועילים למשתמשי האפליקציה שלכם ועוזרים לכם להופיע בעמוד הראשון בעמודי החיפוש, כדאי לכם להוסיף בלוג לאתר. אם לא, היצמדו לאתר הבסיסי או לדף נחיתה בודד.

מה יופיע בדף הבית שלכם?

המפתח ליצירת דף בית נהדר הוא ליצור דף פשוט. כשמישהו מגיע לאתר שלכם, הוא אמור לדעת מיד שזה אתר ששייך לאפליקציה לנייד. כלומר, האתר צריך להבהיר מיד מה עושה האפליקציה ולמה כדאי להוריד אותה. תוכלו לעשות זאת, למשל, על ידי תמונת הלוגו של האפליקציה ותמונות של מכשירים ניידים, כשעל המסכים שלהם מופיעה האפליקציה שלכם. 

לסיכום

אחרי שבניתם אפליקציה מוצלחת, הגיע הזמן להתפתח. האינטרנט טומן בחובו פוטנציאל מטורף לשיווק האפליקציה שלכם, אם לא תנסו… לעולם לא תדעו!