מכירים את זה שאתם חייבים למישהו סכום כסף קטן ואין לכם כרגע דרך להחזיר אותו במזומן? אפליקציית העברת תשלומים היא בדיוק הפתרון. היא נוחה במיוחד לשימוש ומאפשרת תשלום ישירות מכרטיס האשראי אל חשבון הבנק של האדם לו משלמים. בעידן בו השוק כולו מתקדם לדיגיטל ולארנק דיגיטלי, אפליקציית העברת תשלומים היא בדיוק מה שאתם צריכים כדי לנהל את הכסף שלכם. כיצד עובדת האפליקציה? השימוש באפליקציה פשוט ונוח. היא מתממשקת לאנשי הקשר שלכם, וכשתרצו לבצע העברת כסף למישהו – תצטרכו לבחור אותו מרשימת האנשים השמורים אצלכם. תציינו כמה אתם רוצים להעביר לו והכסף יועבר במיידית. במידה ואתם אלה שקיבלתם את התשלום – הכסף ימתין לכם באפליקציה באזור "היתרה שלי", ותוכלו לבחור אם להכניס אותו לחשבון הבנק שלכם או לכרטיס האשראי. מהם היתרונות של שימוש באפליקציה?
  • מתאים למגוון סכומים – באמצעות האפליקציה ניתן להעביר כל סכום – מעשרות שקלים ועד כמה אלפי שקלים, כך שבין אם אתם חייבים לחבר 40 ₪ עבור הזמנה משותפת של מגש פיצה ובין אם אתם צריכים לשלם 1,500 ₪ לבעל עסק ממנו קיבלתם שירות – זה אפשרי!
  • מהירות העברה וקבלת כספים – האישור על העברת הכסף ניתן לכם באופן מידי, מבלי להמתין לאישור העברה כמו שקורה בהעברה בנקאית רגילה.
  • מאפשר ליזום בקשת תשלום – לקוח/חבר חייב לכם כסף? במקום לנדנד או לקוות שייזכר בכם, פשוט שלחו לו בקשת תשלום עם הסכום הרלוונטי. כל מה שיידרש לו זה לאשר את הבקשה בלחיצת כפתור, והכסף עובר עליכם.
  • מאפשר לעסקים לקבל תשלום מלקוחות – אם אתם מנהלים עסק ורוצים לאפשר ללקוחות שלכם לשלם בכרטיס אשראי מבלי שתצטרכו לפתוח מסוף סליקה – אפליקציה להעברת כסף מאפשרת לכם לעשות זאת.
  • אבטחת מידע – פרטי התשלום מאובטחים, ומקבל התשלום אינו נחשף לפרטי כרטיס האשראי שלכם, למספר חשבון הבנק או למספר תעודת הזהות שלכם, וזאת בניגוד לעסקאות אחרות כדוגמת העברה בנקאית ותשלום באשראי. כך אפשר להבטיח עסקה דיסקרטית.
שמירת הכסף לטובת עסקאות עתידיות באפליקציות מסוימות להעברת תשלום ניתן לשמור בהמתנה את הכסף שהועבר אליכם לטובת עסקאות עתידיות בהן תצטרכו להעביר כסף לאדם אחר. בכך תוכלו לחסוך בתשלום עמלת העברה, על אף שמדובר בתשלום בעלות נמוכה מאוד.