תמונה של פיתוח אפליקציות

אין עסק שלא עובד היום גם בדיגיטל. באמת שאין כי כולם כבר יודעים שמרבית הלקוחות הפוטנציאלים מחפשים ברשת האינטרנט לפני שהם יוצאים למסע קניות.

התפתחות הטכנולוגיה והנגישות למידע רב על ידי הקלדה קלה על המקלדת מהבית יצרו התנהגות צרכנית חדשה שרק הולכת ומתגברת יותר. אין שלא ימצא בדיגיטל יהיה בסכנה קיומית ולכן במאמר זה, בעלי עסקים קטנים יראו שקיים פיתרון זול יחסית להפצה ומיתוג העסק בדיגיטל – לפתרון הזה קוראים אפליקציות IFRAME

 

איך בעלי העסקים הקטנים בארץ יכולים להרוויח יותר בעזרת אפליקציות IFRAME?

קודם לכל, כדי להיות בדיגיטל צריכים אתר אינטרנט. בעלי עסקים קטנים לא תוכלו לחסוך בהוצאות לבניית אתר אינטרנט מפני שאפליקציות IFRAME הופכות אתר אינטרנט קיים לאפליקציה למכשירים סלולריים ניידים.

התחילו בהשוואת מחירים וקבלת הצעות מחיר, התמקדו בתיק עבודות וביכולת ההבנה העסקית של חברה לבניית אתרים כלפי צרכי העסק שלכם.

 

אנשי מקצוע רציניים ידאגו לאפיין את הדרישות שלכם ולהציע פתרונות טכנולוגיים אשר ישפרו את הפעילות העסקית שלכם גם בטווח הארוך, בעצם פתרונות ירוקי עד (עד כמה שניתן) שיהיה ניתן גם לשפר אותם על ידי שינויים קלים מבלי לפגוע במנגנון העסקי וביכולות התפעוליות של צוות העובדים הממונים על ניהול האתר.

 

אפליקציות IFRAME לוקחות את כל קוד האתר ובעצם מכניסות אותו אל תוך "תבנית" (Frame) כלומר, יוצר מעין קיצור דרך לגולש כדי שיוכל לגשת לאתר שלכם בצורה הכי קלה ומהירה; במקום שהגולש יצטרך לפתוח דפדפן אינטרנט, להזין את שאילתת החיפוש שלו בגוגל ובתקווה שאתם תופיעו ראשונים בתוצאות החיפוש שלו, הגולש פשוט מוריד את אפליקציית ה-IFRAME שלכם ומפעיל אותה בכל זמן שהוא צריך את השירות שלכם.

 

האפליקציה פותחת דפדפן פנימי שבו מוצג האתר שלכם. המשתמשים באפליקציה אינם יודעים שזה ממש אחד לאחד אתר האינטרנט הרגיל שלכם ואתם מקבלים מיתוג כתוצאה מהורדות של אפליקציה למכשירים ניידים.

 

 

איפיון אתר

כפי שהזכרנו קודם, נדרש אתר אינטרנט לצורך יצירת אפליקציות IFRAME ובכדי שהכל יעבוד כשורה, תחילה חובה לאפיין את העסק ולאפיין את אתר האינטרנט.

 

תהליך איפיון האתר נראה כך:

עוברים על מודל הקנבס של העסק, על המודלים העסקים שלו, על המוצרים החשובים והעיקריים ביותר לפעילות של העסק, על אתרי המתחרים, על הצעות לחדשנות ולאט לאט מרכיבים תמונה מקיפה החל ממה אתר האינטרנט צריך לשדר, באילו כלים טכנולוגיים עליו לתמוך, כיצד ניתן יהיה לערוך בו שינויים, עקומת הלמידה הנדרשת עבור צוות העובדים שינהל את האתר ואיזה חוויה האתר יעניק לגולשים בו – איך גולשים הופכים ללקוחות.

 

עצרו הכל והשקיעו באיפיון האתר כדי שכל שאר הכלים והאפליקציות השונות יוכלו לתמוך בו כדי שהאתר יהפוך למנגנון עסקי מניב לאורך זמן.

 

ההבדל בין פיתוח אפליקציות לבין אייפריים

פיתוח של אפליקציה מאפס הוא תהליך כתיבת קוד מאפס ולכן יהיה יקר יותר בהרבה מיצירת אפליקציות IFRAME אשר לוקחות קוד אתר קיים ומוסיפות מספר קטן של שורות קוד כדי שיכנס לתבנית.

 

ולכן בעלי עסקים קטנים במיוחד, יכולים להנות משיטה טובה מספיק כדי להגביר חשיפה, לקבל כח מיתוגי ולהראות מקצועיים יותר.

 

בעלי עסק קטן? רק מתחילים פעילות בדיגיטל? הצוות שלנו יראה לכם מהן אפליקציות IFRAME בפגישת זום קצרה. מוזמנים להשאיר פרטים.