תמונה של חמישה יתרונות בפיתוח אפליקציות עבור העסק שלך

כיום הדבר ידוע לכולם, ללא נראות במרחב הדיגיטלי, העסק יתקשה לעמוד בתחרות. הפלטפורמות הווירטואליות הפכו לערוץ העיקרי לצריכת תוכן ולביצוע רכישות. מעל ממחצית מהישראלים הצהירו כי החנויות האלקטרוניות הפכו לערוץ הרכישה העיקרי בו הם משתמשים באופן שוטף. מתוך כל פעולות הצריכה אותן אנו מבצעים ברשת, רובן המכריע של הפעולות נעשה דרך המכשירים הניידים. עובדה זו הופכת הלכה למעשה כל מכשיר נייד לערוץ שיווקי אשר מאפשר לך להגיע למיליוני עיניים באופן אישי ואף להתאים את המסר השיווקי שלך ואת התקשורת שלך עם הלקוח לפי נתונים כאלה ואחרים. בעולם השיווק הדינמי בו חלות התפתחויות בקצב אדיר, הנוכחות שלך בדיגיטל היא שתקבע את עתידו של העסק שלך. על מנת לספק לקהלי היעד שלך את האינטראקציה המתקדמת והמקיפה ביותר שתאפשר לך להגדיל משמעותית את הכנסותיך, פיתוח אפליקציות לעסק הוא כלי רב ערך. עסק בו פותחו אפליקציות ייעודיות נהנה ממספר יתרונות משמעותיים.

תדמית אותנטית ועדכנית

מותג אינו מסתכם רק במערך המוצרים והשירותים המוצעים. מאחורי המותג עומדת פילוסופיה שלמה וערכים עמם המותג מזדהה. הדורות הצעירים אשר גדלו עם מכשירים ביד הם מובילי דעת קהל היום. עסק שלא יידע לדבר בשפתם של המילניאלים, עלול להפסיד קהל חשוב. במובן הזה, אפליקציה של העסק שלך תהווה ערוץ ישיר אל ליבו של נתח שוק משמעותי אשר לא רק מבצע רכישות רבות, אלא יודע לפרגן מכל הלב לגורמים אשר הוא חש שמבינים אותו. אפליקציה של העסק מעבירה מסר ברור – אכפת לי מהקהל שלי ואני מקפיד לספק לו את ערוצי התקשורת עמם נוח לו לפנות אלי.

מדיום זמין ומהיר

האפליקציה תאפשר ללקוח ליצור קשר ולקבל מענה מהיר ונוח על ידי שירות הלקוחות וכל זאת מבלי לצאת מהבית ואפילו מהמיטה. כמו כן, הממשק הנוח המסתנכרן עם אפליקציות אחרות יאפשר ללקוחות לשתף עם חבריהם מידע על העסק שלך.

פתרון המכסה את כל צרכי הלקוח

בין אם הלקוח מעוניין באפליקציה לביצוע רכישות, להשארת פרטים, לתיאום פגישות, ללמידה על שירותים שונים או קריאה בבלוג העסק שלך, האפליקציה מכסה את כל הצרכים של הלקוח.

שמירה על קשר בכל עת

האפליקציה מאפשרת לך לפנות אל לקוחותיך בכל עת אפליקציה ולעדכן במוצרים ושירותים חדשים, במבצעים עדכניים, במידע שימושי ולהזמין לבצע רכישות.

שומרת את הלקוח עמך

הזמינות הגבוהה ונוחות השימוש תחשוף את הלקוח שלך בכל עת לעסק בעת השימוש במכשיר ותהפוך אותך לבחירה הטבעית שלו עבור הצרכים שהעסק שלך מספק.

המומחים שלך ב-AppExpress מזמינים אותך לקחת את העסק שלך לשלב הבא

ניסיוננו רב השנים והכשרת הצוות המוכשר שלנו המורכב מבוגרי טכניון יפתחו עבורך אפליקציות איכותיות ומותאמות לצרכיך שיותאמו לכל סוגי המכשירים ויחשפו את העסק שלך לקהלים שטרם צפית. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אלינו עוד היום.