תמונה של יתרונות בניית אפליקציות לאנדרואיד

עם נתח שוק של יותר מ-85% משתמשים ברחבי העולם, נראה שמערכת ההפעלה אנדרואיד, היא המערכת השולטת בפלטפורמות הנייד המשגשגות. מכיוון שגוגל מוציאה ללא הרף גרסאות חדשות יותר המציעות תכונות ידידותיות ומשופרות מבחינת הארגון והאבטחה, נראה כי גם יזמים רוצים לקבל נתח מהעוגה, בעזרת פיתוח אפליקציות אנדרואיד בהתאמה אישית.

כשחושבים על בניית אפליקציות לאנדרואיד, אי אפשר להתעלם מהעובדה שפיתוח אפליקציות אלה צומח בקצב אדיר. וזו הזדמנות לבדוק את היתרונות העסקיים המובילים, שבגינם כדאי לעסקים לפתח אפליקציות אנדרואיד עתירות תכונות ומוכנות לעתיד:

בניית אפליקציות לאנדרואיד מציעה ROI גבוה יותר

ROI (Return On Investment) גבוה, כלומר האפליקציה מבטיחה החזר גבוה על ההשקעה.

ערכת פיתוח התוכנה של אנדרואיד – SDK (Software Development Kit), היא פלטפורמת קוד פתוח כך שהיא זמינה למפתחים. יתר על כן, בניית אפליקציות לאנדרואיד היא חסכונית, וניתן לסווג את מחזור הפיתוח והבנייה שלה ל-3 שלבים:

עוד שירותים שתמצאו אצלנו

בניית אפליקציות לאייפון >>

אפליקציה לאנדרואיד מתאימה ל-BYOD

המושגים ניידות ו-BYOD (Bring Your Own Device), הם שתי גישות לשיפור התקשורת ושיתוף הפעולה במקום העבודה, בלי קשר למרחק ולזמן. בניית אפליקציות לאנדרואיד אינה מנותקת מנתח השוק הגדול של אנדרואיד שעוזר ליישם בקלות את גישת ה-BYOD.

אפליקציה ארגונית מבוססת אנדרואיד, מאפשרת להשיג חדירה גבוהה יותר בקרב העובדים. האנדרואיד מותקן במכשירים שונים, ורבים מהם מתאימים לקבוצות כלכליות רבות.

בניית אפליקציות לאנדרואיד קלה וטובה לעסק

אנדרואיד היא פלטפורמה רב תכלית, גמישה וקלה להתאמה אישית. כל מה שאתם מקבלים זו אפליקציה ארגונית חדשנית ומעניינת עם פונקציות שונות.

אנדרואיד היא מערכת הפעלה עוצמתית שיכולה לשלב את כל סוגי השינויים, בין אם הם פשוטים או מורכבים. לכן, כשאתם מתכננים בניית אפליקציות לאנדרואיד, אתם יכולים להיות בטוחים שהדרישות העסקיות שלכם יטופלו ביעילות באמצעות פלטפורמה זו. אנדרואיד גם מאפשרת לשלב ולעדכן מגוון כלים ופונקציות לניהול נתונים, כדי לאפשר לכם לעמוד בדרישות המשתנות.

בניית אפליקציות לאנדרואיד בטוחה

בעדכונים האחרונים של אנדרואיד שהתחילו מ-Lollipop, הפיקה גוגל תכונות רבות ידידותיות-לעסקים. היום, כשמתכננים בניית אפליקציות לאנדרואיד, חשוב לדעת שפלטפורמת האנדרואיד עומדת איתן מול אפל, המקבילה שלה, בכול הנוגע לאבטחת מידע. היום, קשה לתכונות זדוניות לאתר את מבנה הנתונים.

בנוסף, מערכת אוטומטית מסוגלת לשלוח הודעות תדירות למשתמשים, ולעדכן אותם. אפשר גם לקדם את אפליקציית האנדרואיד בקלות רבה הודות לשכיחות של פלטפורמה זו. במובן מסוים, מערכת ההפעלה של אנדרואיד מעניקה גם יתרון בטיחותי וגם כלי מעולה לקידום מכירות.

היתרון של מכשיר לביש שפותח אפליקציות אנדרואיד

טכנולוגיה לבישה הופכת יותר ויותר לנורמה במגזר הארגוני. מכשירים לבישים נחשבים ככלי יעיל לתקשורת. גם התראות השעון החכם הופכות לנפוצות יותר, והן מנוהלות על ידי בניית אפליקציות לאנדרואיד.