ככל שחולפות השנים, כמות האפליקציות בחנות האפליקציות רק הולכת וגדלה מיום ליום. אם אתם חושבים שמשתמשי האפליקציות ינהרו אל האפליקציה החדשה שפיתחתם באורח פלא, הרשו לנו להעמיד אתכם על טעותכם. התחרות בשוק מאוד קשה ולכן מומלץ מאוד לנקוט באסטרטגיה שיווקית כבר מההתחלה, ולהשיק את האפליקציה החדשה שלכם, כמו כל מוצר חדש שיוצא לשוק. אם עדיין לא עשיתם זאת בעבר, אין כל סיבה לחשוש. יש כמה וכמה דברים שפשוט עובדים, בכל הנוגע לקידום אפליקציות, ריכזנו עבורכם כמה מהדרכים היעילות.

פנו לחברת קידום מקצועית

השלב הראשון בדרך הוא לפנות אל חברת קידום אתרים מקצועית אשר יש לה ניסיון בתחום קידום האפליקציות ולכן תוכל לעזור לכם להשיג בדיוק את הבוסט לו אתם זקוקים. חברת הקידום גם תוכל לפתח אתכם אסטרטגיה שיווקית ולהנחות אתכם כיצד לפעול, קל וחומר להצמיד לכם אנשי מקצוע שיעשו את העבודה ויעזרו לכם להשיג את היעדים שהצבתם לעצמכם.

נוכחות מקוונת

השלב הבא הוא לוודא שתהיה לכם נוכחות מקוונת וגם בזה חברה לקידום ובניית אתרים יכולה לעזור. אתר יעניק לאפליקציה שלכם לגיטימיות, ויגרום לאנשים להבין שאתם רציניים. האתר יכול לתת מידע על האפליקציה, ולהרחיב על כל מה שקהל היעד שלכם צריך לדעת, כדי להבין שמדובר בהשקעה טובה. קל וחומר כאשר משווקים אפליקציה לעסקים, ארגונים וכיוצא בכך.

מדיה חברתית

מלבד אתר, עליכם לקדם את האפליקציה גם במדיה החברתית, וכדאי למצוא את הפלטפורמה המתאימה ביותר לכך, או אפילו לשלב בין כמה פלטפורמות במקביל. יש שתי דרכים ליצור קשר עם קהל היעד שלכם, האחת הא אורגנית והשנייה ממומנת. קידום אורגני מבוססת על נוכחות מקוונת, העלאת פוסטים ותכנים בעלי ערך מוסף, שמירה על קשר על העוקבים וכיוצא בכך. קידום ממומן מבוסס על השקעה כספית, ואתם יכולים בהחלט לעשות זאת בשלבים הראשונים כדי להגדיל את החשיפה לאפליקציה שלכם.

יחסי ציבור

אזכורים במדיה החברתית וקידום בגוגל יכולים לעשות הרבה באזז אבל אם אתם רוצים קיצורי דרך, מסע יחסי ציבור מושקע גם יעשה את העבודה. יש דרכים רבות להביא את האפליקציה שלכם לתודעה כמו למשל הוצאת ידיעות לתקשורת, אירוח מסיבת השקה, תיאום ראיונות בעיתונים, תכניות אירוח ובלוגים והיריעה עוד רחבה.

אופטימיזציה בחנות האפליקציות

עולם האפליקציות רווי מאוד. אם שאלתם את עצמכם איך לבדל את האפליקציה שלכם מאחרות יש כמה דרכים לעשות זאת החל בבחירת שם ייחודי לאפליקציה, דרך שילוב מילות מפתח רלוונטיות, ועד תיאורים, צילומי מסך והצגת חוות דעת ודירוגים. כמובן, שגם כאן, אנשי המקצוע הנכונים יכולים לעשות המון.

שימוש במשפיעני רשת

למפורסמים יש המון כוח ברשתות חברתיות, כמו גם הרבה מאוד עוקבים. ולמרות שאלו שנמצאים בראש יגבו סכומים גבוהים כדי לקדם מוצרים, אפשר בהחלט להיעזר במשפיעני רשת מתחילים וסלבריטאים בקנה מידה קטן יותר. אם תוכלו לקדם את האפליקציה שלכם דרך האנשים הנכונים, שיש להם גם מכנה משותף עם קהל היעד שלכם, תוכלו למשוך עוד משתמשים לאפליקציה שלכם.